You are currently viewing הטור השני של מל ליום ראשון: עם מלו תהיה אליפות!

הטור השני של מל ליום ראשון: עם מלו תהיה אליפות!

 

 

לפני שאני מתחיל, ברצוני לענות לכמה גולשים ששאלו כיצד ראסל ווסטברוק, פול ג'ורג', וכרמלו אנטוני יסתדרו עם כדור אחד.

אז קודם כמה עובדות:

מי היו השחקנים הטובים ביותר בריו?

לפי מה שמייק ששבסקי אמר ולפי מה שראיתי, כרמלו אנטוני, קווין דוראנט, וקיירי אירוינג היו הטובים ביותר (למרות שהקבוצה גימגמה עד כמעט הסוף).

בלונדון?

לפי ששבסקי, ולפי זכרוני, לברון, כרמלו, וקובי. ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן לא קיבלו מספיק דקות.

בייג'ינג?

דוויין ווייד, לברון, כרמלו, קובי.

ראשית, שימו לב שכרמלו אנטוני היחיד ששיחק בכל שלוש האולימפיאדות. ז"א שהבנאדם יודע לשחק משחק קבוצתי ולהתחלק בכדור עם אחרים. מה שקורה כששחקנים מעולים ביותר משחקים עם שחקנים מעולים ביותר הוא שפתאום נוצר סוויץ' במוח. הבעייה הופכת להיות הפוכה, כמו שהמאמן מייק ששבסקי אמר. "שחקנים מנסים להיות 'אובר-קבוצתיים'. מוסרים מסירה אקסטרה מיוחדת. הבעייה הקשה ביותר שלי היתה לשכנעם להיות עצמם ולא להתבייש לקחת כדור ולעשות מהלך עצמאי לסל".

מה שקורה כששחקנים מעולים משחקים עם שחקנים מעולים הוא שהם פתאום מתביישים להיראות כ'הוט-דוגס' כשהם משחקים עם שחקנים המסוגלים ויודעים לעשות בדיוק מה שהם מסוגלים לעשות. הם גאים להיראות כתזמורת מושלמת המפיקה את הקונצרט הנפלא ביותר שאי פעם נשמע. כמו בארסה במיטבה. שחקנים נהנים יותר להיות חלק מחלק מושלם מאשר להיות נזם זהב באף חזיר.

כשזה קורה, פתאום התזמורת של חמישה שחקנים משמיעה סימפוניה, מנגינה אלוהית. ראיתי זאת במו עיני בדרים-טים ב-1992. שחקנים נהנים יותר למסור מסירה מיוחדת לאסיסט מצויין שבאה אחרי סידרה יוצאת מגדר הרגיל של תנועות ומסירות מאשר לקלוע את הסל בעצמם. הדבר הפחות חשוב להם ביותר הוא מספר הנקודות שקלעו בסוף המשחק.

תתפלאו, אבל כרמלו הוא בדיוק השחקן שנהנה מלהיות חלק מתזמורת מושלמת, ולכן הוא תמיד הצטיין בנבחרת ארה"ב גם באולימפיאדות וגם באליפויות העולם. דווקא שחקנים שרגילים לעשות הכל בעצמם כראסל ווסטברוק או ג'יימס הארדן התקשו בנבחרת.

כרמלו אנטוני לא הצליח כשחקן בדנבר ובניקס כי הוא לא השחקן המתאים לעשות הכל בעצמו ולנצח בעצמו. הפעם האחרונה שהוא עשה זאת – בהצלחה – היתה כשהיה פרשמן באוניברסיטת סירקיוז.

אני מאמין שהפעם, באוקלהומה סיטי ת'אנדר, כרמלו, פול ג'ורג', וראסל ווסטברוק יהיו השלישייה שתיצור את המנגינה המעולה, בדיוק כפי שסטפן קרי, קליי ת'ומפסון ודריימונד גרין עשו זאת בווריורס (ובעונה שעברה נוסף דוראנט) ואז שאר השחקנים 'נדבקים' במחלה הטובה, ולפתע אתה חוזה בקבוצה נפלאה.

בת'אנדר ראסל ווסטברוק יהיה השחקן שיצטרך ללמוד להיות חלק ממכונה משומנת, ואני בטוח שהוא יעשה זאת בהתלהבות ובהצלחה מקסימלית. למה? כי הוא שחקן מצויין, ויש לבחור מוח על הראש. בניגוד למה שחושבים, הוא אחד העפרונות המחודדים בקלמר.

סוף סוף ביחד

אז מסתבר אוקלהומה סיטי ת'אנדר ביצעה שוד דרכים נוסף. אם המנכ"ל שלהם סם פרסטי הוא לא ה-EXECUTIVE החכם והממזרי ביותר ב-NBA אז נתניה דרום לא נמצאת דרומית לנתניה. הוא הוסיף לקבוצה שני מגה-סטארים ונתן עבורם כמעט כלום.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
112 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Benny
Benny
24 בספטמבר 2017 7:25

טענות מעניינות ביותר העלת דוק ואני לא מתיימר להתנגח איתן. מה שבטוח זה שראסל כדי לנקום בדוראנט יהיה מוכן למכור את נשמתו לשטן (או במילים אחרות למסור וסוף סוף יהיה לו למי) . הדבר הכי מעניין שקרה הקיץ הוא שליגה שנראתה סגורה הרמטית לכמה שנים מבחינת זהות האלופה הפכה לסופר מעניינת ויש כמה קבוצות שצפיה במשחקים שלהן ומעקב אחריהן הופך להיות חובה : גולדן סטייט okc יוסטון קליבלנד (למרות שחלק מאנשים סתמו עליה את הגולל צפיה מדוקדקת בסגל שלה מגלה פוטנציאל מפלצתי) בוסטון ובצד השני פילדלפיה מיניסוטה והייתי מכניס לרשימה הזאת גם את מיאמי ואפילו את פורטלנד אם תהיה בריאה . לגבי הבאקס והספרס לצערי דוקא שם עם הפוטנציאל העצום של יאניס וקאווי נראה שלא התאמצו במיוחד הקיץ והקליפרס זה סוג של חידה מה יקרה שם. בקיצור : וואו שתתחיל כבר העונה הזאת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24 בספטמבר 2017 8:35
Reply to  Benny

מעל ל 10 מסירות כל משחק השנה ועוד יש לך טענות?

Benny
Benny
24 בספטמבר 2017 9:16

ציפיתי לזה 🙂 .אני מתכוון שהוא ימסור באמת ולא בשביל סטטיסטיקה האישית שלו…. במילים אחרות לשתף לשתף… ובאמץ לא רק בטוויטר..

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24 בספטמבר 2017 15:30
Reply to  Benny

בני, מה אתה רוצה שהוא יעשה? איך ישתף את חבריו בלי אסיסטים??? בלי לדאוג שיקבלו יותר מ 10 בונבונים למשחק?
השנאה, השנאה וראס הוא אחד שחופשי סופג אש מכולם….

Benny
Benny
24 בספטמבר 2017 20:41

איזה שנאה … מטורף על השחקן הזה … מת בשבילו שיקח טבעת לפחות אחת אבל מה לעשות שהאיש בסופו של דבר חולה בעיקר על עצמו (יכול להיות שבצדק)… 🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25 בספטמבר 2017 5:54

גם קובי היה חולה על עצמו ותראה איזה שחקן גדול הוא היה עם השחקנים הנכונים סביבו…

אור
אור
24 בספטמבר 2017 7:32

איזה אופסיזן מטורף היה לנו.

מסכים עם רוב הטור, הטריו הולכים להתחבר ולהתפוצץ ביחד אבל זה לא יספיק מול הווריורס.

יוסי
יוסי
24 בספטמבר 2017 7:32

אני חושב שמה הכי טוב בטרייד הזה הוא שסוף סוף נזכה לראות את מלו בקונטדרית אמיתית משחק ברגעי האמת ובכל הכוח דבר שלא ראינו ממנו מימיי המכללות ,

mnm
mnm
24 בספטמבר 2017 10:28
Reply to  יוסי

denver?!

אהרון שדה
אהרון שדה
24 בספטמבר 2017 7:34

אוקלהומה אל אמורה לעבור את ג.ס כפי שהאחרונה נראית כיום.
אבל ג.ס כבר 3 שנים בגמר זה שיא מערב כמדומני (30 שנה אחרונות לפחות ) יכול לקרות לה משהו (אולי מכיוון דוראנט ).
לכן אם ג.ס תיפול אוקלהומה עשויה לקרוא תיגר על זאת שתחליף אותי במערב (יחד עם יוסטון ומבחינתי ס.א..כל עוד לא יוכח אחרת /הפלח שם)

MBK
MBK
24 בספטמבר 2017 7:45

אהרון מאיפה הבאת את זה שזה שיא מערב ?
הלייקרס היו בגמר 3 פעמים ברציפות (וגם אלופה ) מ 00 עד 02
הלייקרס של שנות ה 80 רשמה 4 הופעות רצופות בגמר

אהרון שדה
אהרון שדה
24 בספטמבר 2017 7:53
Reply to  MBK

מאז שנות ה80 כפי שכתבתי שיא מערב גם שיא משותף הוא שיא .

Rondi
Rondi
25 בספטמבר 2017 11:27

אחריי 3 האליפויות הם גם הפסידו בגמר לפיסטונס אז אין פה אפילו השוואת שיא…

פומה
פומה
24 בספטמבר 2017 7:34

כתוב יפה.
כנרטה שאתה צודק וכרמלו אכן שחקן קבוצתי .
אך ראסל וגורג לא .
אז עדין לא משנה את מי יביאו .
קבוצה לא יצא מזה .

ההמשך די ברור.

גיא הרשע
גיא הרשע
24 בספטמבר 2017 7:35
Reply to  פומה

אני זוכר בקיץ האחרון איך שכתבת דברים דומים על גולדן סטייט.

שייקה
שייקה
24 בספטמבר 2017 10:25

You know what he did last summer

גיא הרשע
גיא הרשע
24 בספטמבר 2017 7:34

אני בהחלט חושב שהם קונטנדרים.
חשבתי כך עוד לפני הטרייד,
ואחריו – על אחת כמה וכמה.

בכל הנוגע להגנה של כרמלו.
המוניטין לו הוא זכה –
פשוט לא מוצדק.
כרמלו מגן סביר פלוס, והוא היה כזה לאורך רוב הקריירה שלו.
בקבוצה בה הוא משחחק בכנף לצד פול ג'ורג', עם אדאמס מתחת לסל?
הוא יהיה יותר מבסדר. בטוח אם הם יהיו חזק בצמרת.

לטעמי, יש רק סימן שאלה אחד שמרחף מעל העונה הקרובה –
הארכת החוזה של ווסטברוק.
אם זה יקרה בקרוב,
הת'אנדר קבוצה מפחידה.
הגנה, התקפה, אתלטיות, קליעה. יש להם הכל מהכל.

אבל בשביל שהכל יתחבר (ומה לעשות – הרבה שחקנים חדשים בקבוצה) –
צריך זמן, סבלנות, ושקט.
עם עננה מעל הקבוצה –
שקט לא יהיה.

Shohat
Shohat
24 בספטמבר 2017 7:41

ניתוח מעניין מאד. כל כך הרבה כישרון כך שזה הופך להיות הניסוי המעניין ביותר. אם תמצא שם הכימיה זה הרכב שאי אפשר להגן מולו. המפתח הוא ראסל שחייב לעבור שינוי תודעתי. צפויה עונה מעניינת במיוחד.

מתן גילור
24 בספטמבר 2017 7:44

תודה מנחם. כל שנה מנסים למצוא מי ידיח את הלוחמים, מן הגורן ומן היקב. וכמו בכל השנים האחרונות המשוואה נותרה זהה:
דאבס בריאים = אליפות.
הלוחמים עדיפים על הרעם ב-4/5 עמדות בחמישייה ובמחליפים הראשונים. הם גם עברו את תקופת ההסתגלות לה דוראנט נדרש.

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
24 בספטמבר 2017 7:48

הניקס הופכת להיות אחת הקבוצות הגרועות בליגה.אני לא מוצא שום דבר חיובי שקרה בעסקה הזו. קנטר הוא נטל בשכר ונטל רציני בהגנה , אצלו זה לא עניין של רצון, אצלו זו מגבלה. מקדרמוט שחקן לא רע אבל הוא אמור להיות מס 3 פותח, וזה כבר מוגזם.
מגיק בלייקרס אמור להיות די מודאג.הצלחה של התאנדר זה לא מתכון רצוי כדי להביא את גורג לקבוצה בעונה הבאה.
יוסטון נדפקו כהוגן. הם הצליחו להביא את כרמלו למערב, אבל הוא הגיע מבחינתם לקבוצה הכי פחות רצויה.
סן אנטוניו שוב רואה איך כולם מתחזקים, והיא צריכה לפתוח את העונה ללא טוני פארקר.

דובי
דובי
24 בספטמבר 2017 7:52

היי, יש לנו ארבעה סנטרים.
למי עוד בליגה יש ארבעה סנטרים?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24 בספטמבר 2017 8:37
Reply to  דובי

🙂

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
24 בספטמבר 2017 14:42
Reply to  דובי

לקבוצת החלומות שלי –

PG – אלונזו מורנינג, פטריק יואינג
SG – ביל ליימביר, מנוט בול
SF – ריק סמיתס, שאקיל אוניל
PF – מוזס מאלון, קנדריק פרקינס
C – מארק איטון, קארים עבדול ג'באר

anon
anon
24 בספטמבר 2017 7:48

לא רק כרמלו וראסל, זה גם פול ג'ורג'. לא לשכוח איזה שחקן מדהים הוא, גם הגנתית. אוקלהומה הכניסה הרבה ענין לליגה ועכשיו כל אחת מהקונטנדריות ( יוסטון סן אנטוניו קליבלנד אולי בוסטון ), צריכה להתחזק. היעד הוא בוגי קזינס. לפני שגולדן סטיט תיקח אותו בעצמה…

MBK
MBK
24 בספטמבר 2017 7:52

קיץ ענק ל OKC , בעבור מעט מאוד הם הנחיתו 2 סופרסטארים לצד ה MVP המכהן
יש זלזלול שלא ברור לי לחלק מהגולשים ב OKC
לדעתי ועם כל הכבוד ליוסטון ולספרס כל תוצאה מלבד גמר מערב היא כשלון עבור OKC
כרמלו די נעול ב SF ולא הייתי מנסה אותו בעמדה אחרת
ג׳ורג׳ גמיש הרבה יותר ויכול לשחק בעמדות ה 2-4
קיים גם זלזול מוחלט בכרמלו כאילו מדובר בשחקן סוג ב ,אז ESPN דרגו אותו 64 בליגה ( מעליב )
המפתח זה ווסטברוק

סוסמעץ
סוסמעץ
24 בספטמבר 2017 8:05
Reply to  MBK

כרמלו שחקן מדהים שהוכיח את עצמו לא פעם
מה ואיך יתחבר שם, במיוחד עם הצ'יטה כמנהל משחק
זו שאלה שאצלי מעלה חוסר אמון בפוטנציאל

הייט אשברי
הייט אשברי
24 בספטמבר 2017 8:12
Reply to  MBK

החיזוק היותר מהותי ל-OKC הוא PG , לא מלו . אם ג'ורג' יירתם במלוא ההתלהבות לפרוייקט החדש ולא יחשוב על הלייקרס , הם יכולים בהחלט להגיע לגמר המערב . מלו אכן צריך לשחק SF , ולתת הרבה דקות מהספסל , כי אם הוא יהיה על המגרש בחפיפה לראס אז סכום השלם יהיה קטן מחלקיו .

סתם אחד
סתם אחד
25 בספטמבר 2017 13:13
Reply to  MBK

בול

דובי
דובי
24 בספטמבר 2017 7:54

פרסטי המניאק. זה כל מה שיש לי להגיד.
כל הזמן חשבתי שיוג'ירי אוהב לדפוק אותנו ומורי מתכנן להרים איתו כוסית. בסוף מסתבר שהנחש הסתתר כל הזמן בדשא.

סוסמעץ
סוסמעץ
24 בספטמבר 2017 8:02

תגובה מס 5
(מה קורה כשמשחקים בנדמה לי)

רק עם לה ברון תהיה אליפות לכרמלו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24 בספטמבר 2017 8:33

מנחם

תמיד עם נקודת מבט שונה ויצירתית.
אני קצת מהסס פה עם התובנות שלך אבל וואלה אולי אתה צודק!
אם השלושה האלה יתחברו אז יש תחרות אמיתית במערב שיכולה לייצר אלופה חדשה.

מנחם לס
מנחם לס
24 בספטמבר 2017 17:39

תודה רזי

Berch
Berch
24 בספטמבר 2017 8:40

מצד אחד קיבוץ כוכבים
מצד שני הרבה קונטנדריות
וואו איזו עונה באה 🙂

דובי
דובי
24 בספטמבר 2017 8:43

רגע, ווסטברוק לא שיחק כבר עם שחקן שהוא סקורר על?

IHater
IHater
24 בספטמבר 2017 8:56
Reply to  דובי

כן והגיע להישגים משמעותיים מאוד בכל שנה בה שניהם היו בריאים + הפסידו לקבוצות מטורפות, אנשים משכתבים את ההיסטוריה של אוקלהומה כל הזמ למען השם תפתחו ויקיפדיה או משהו

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 13:41
Reply to  IHater

+ 10

פנחס בעל הנס
פנחס בעל הנס
24 בספטמבר 2017 8:50

פציעה של דוראנט או סטף זה הסיכוי הכי טוב שלהם לאליפות.
מה לעשות, עדיין הכשרון הרב ביותר מרוכז במפרץ, וזה בלימלדבר על איכות המאמן, הכימיה הנהדרת והספסל העדיף.

פנחס בעל הנס
פנחס בעל הנס
24 בספטמבר 2017 8:50

בלי לדבר

פליימיקר
פליימיקר
24 בספטמבר 2017 8:50

אני מזהה הרבה משאלות לב מאשר טענות הגיוניות
למשל כרמלו שנים נחשב לתחנה אחרונה ופתאם זה שהוא הצטיין בנבחרת אומרת שהוא קבוצתי
א אולי דוקא בנבחרת אבל 14 שנים בליגה הוכח אחרת
ב כרמלו כבר לא הבחור בן 25 הוא בירידה כמה עונות
חברים לפני שאנחנו מכתרים את אוקלהומה באו ניתן להם לשחק כמה משחקים ואז נדבר השאלות על הקבוצה זו רבות כל כך שאני בספק
שהם באמת יפתרו וימלאו את משאלות ליבם של המכתירים

דביר
דביר
24 בספטמבר 2017 9:12

מישהו יכול להסביר לי מה קורה עם הנהלות המזרח? אינדיאנה שיקאגו עכשו ניו יורק הם רוצות בכוונה להיכשל?

דובי
דובי
24 בספטמבר 2017 9:21
Reply to  דביר

מה אתה רוצה מההנהלה של ניו יורק? משהו מפתיע אותך בהתנהלות?

א.ב
א.ב
24 בספטמבר 2017 9:39
Reply to  דביר

נראה לי שאחרי המהפכה בסטטיסטיקה, הנבא צריך לעבור מהפכה גם בתחום תורת המשחקים.
מישהו צריך להסביר להם שאם חצי מזרח בטנקינג אז כולם נדפקים.

no funny shtuff
no funny shtuff
24 בספטמבר 2017 12:22
Reply to  דביר

זה פשוט מעגל. עוד 25 שנה המזרח ישלוט.

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 13:42
Reply to  דביר

מחאה פרויידיאנית לא מודעת להגמוניה של לברון

מיקי
מיקי
24 בספטמבר 2017 14:04
Reply to  דה שוט

🙂

הקרייתי
הקרייתי
24 בספטמבר 2017 9:25

רגע מה קרה עם שיקגו והקליפרס שנה שעברה? הם לא הגיעו לגמר כמו שחשבת?

מנחם לס
מנחם לס
24 בספטמבר 2017 17:41
Reply to  הקרייתי

נכון. הם לא הגיעו לגמר כמו שחשבתי

עידו גילרי
עידו גילרי
24 בספטמבר 2017 9:31

אני מסכים איתך שהם בהחלט יכולים להתחבר יחד ליופי של קבוצה, אבל לבסס את זה על המשחקים באולימפיאדה זה מצחיק. מדובר במשחקים לא תחרותיים בעליל שרובם המוחלט גארבג-טיים אחד גדול. לפעמים יש משחק או שניים צמודים במקרה.

יוסי אבטיח
יוסי אבטיח
24 בספטמבר 2017 10:27

איזה פוסט שטותי….
כרמלו שחקן שהורס קבוצות . לא הגיע לשום הישג משמעותי באר בי איי, ושחקנים שונאים לשחק איתו

מנחם לס
מנחם לס
24 בספטמבר 2017 17:42

שחקנים מעולים אוהבים לשחק איתו.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24 בספטמבר 2017 18:00

אתה רציני???
מה עם החיזורים של ליילרד?
מה עם יוסטון וציפי3. ציפי חבר טוב מאד שלו, וגם לברון. ברשימה הזו של הסופרסטארים לא חסרים ל חברים שהיו שמחים לשחק איתו באותה הקבוצה.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
24 בספטמבר 2017 20:50

כן, כולם שלקנים שלא שיחקו איתו..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25 בספטמבר 2017 5:56

הוא לא משחק עם ציפי או ליילרד בגלל שהניקס לא אישרו את התריידים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24 בספטמבר 2017 10:29

דוראנט וקארי וקליי/גרין טובים בהרבה מראסל וג'ורג' ומלו והרביעייה הראשונה של הווריירס טובה בעוד יותר הרבה מהרביעייה המובילה של אוקלהומה וכך גם הסגל הכולל של הלוחמים טוב בהרבה משל קבוצת הרעם.
כך שהגעת מלו עדיין לא נותנת סיכוי ממשי לנצח את הלוחמים בסגל מלא ובריא לגמרי.

ori88
ori88
24 בספטמבר 2017 10:52

שוב החלשה של המזרח. בעייה אמיתית ומתמשכת באן בי איי

מיקיג'
מיקיג'
24 בספטמבר 2017 11:41

אני מעוקבי הניקס, יש שיאמרו מאוהדי. ואני נושם לרווחה. אף אחד לא מבין איזה הצלה לניקס הטרייד הזה. מה שיקרה באוקל עוד נראה. יכול להיות שיצליח, יכול להיות שפחות. דבר אחד אני לא מסכים עם מנחם. אי אפשר להסיק שום דבר ממשחקים בנבחרת אולימפית למשחקים בקבוצת NBA. היעדים, הלחצים, האווירה, היריבות, המקום הגאוגרפי, ומשך הזמן, הכל כל כך שונה שזה ממה לא מתאים ההשוואה הזו. אשר לכוכבים שמשחקים יחד, הרבה פעמים זה מצליח כמו שמנחם מתאר בדיוק, לפעמים זה גם לא. ראו שאק-קובי למשל. בהיכרותי עם אנתוני, איתו ועם ג'ורג' לא צפויה בעיה, ווסטברוק זה כבר סימן שאלה.

מנחם לס
מנחם לס
24 בספטמבר 2017 17:45
Reply to  מיקיג'

כמובן שהכול יכול קרות. אני הבעתי רק את דעתי. אני מקווה רק שכרמלו לא איבד מיכולתו האישית בשנות הבזבוז האחרונות בניקס

dror2
dror2
24 בספטמבר 2017 23:16
Reply to  מיקיג'

שאק-קובי לקחו ביחד שלוש אליפויות רצופות. אם זה לא נקרה הצלחה אז מה כן?

שי אבן צור
שי אבן צור
24 בספטמבר 2017 11:44

אני לגמרי עם הדוק.
OKC יכולים להיות קבוצה מפחידה ואם הם ידעו לשחק ביחד הם עשויים להגיע עד הסוף.

tripledouble
tripledouble
24 בספטמבר 2017 12:00

אני לא חושב שלשחק במשך חודש באולימפיאדה כשכל הכוכבים שם בעיקר באים בשביל החוויה ולהנות יותר מאשר לשחק שקול ללשחק עונה שלמה בקבוצה של כוכבים. אמנם זה בהחלט נראה שכרמלו פורח כשלידו יש הרבה כשרון אבל צריך לחכות ולראות איך זה יעבוד בOKC. אני חושב שהגרסה הנוכחית שלהם גם עם כרמלו חלשה יותר מאשר זאת של 2016 שהפסידה לווריורס בלי דוראנט, אבל זה בהחלט מציב אותם בעמדה טובה יותר, פחות מגמר המערב וזה כשלון.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
24 בספטמבר 2017 12:05

אם אני ווסטברוק אני מתחיל לדאוג שמה שוב לא אעבור סיבוב ראשון..אחרי הכל, לא לעבור סיבוב ראשון זה הדבר שכרמלו אנתוני עשה הכי בעקביות במהלך קריירת הNBA שלו.

דדי
דדי
24 בספטמבר 2017 12:30

תכלס, בטווח הארוך הכל תלוי ביכולת של בילי דונובן להפוך ממאמן קולג'ים/מורה כדורסל לפיל ג'קסון/מנהל אגואים.

אני לא בטוח שיש לו את זה.

הפוטנציאל בסגל קיים.
אולי אם ווסטברוק יחתום על הארכת החוזה אז תהיה לו מוטיבציה להכריח את עצמו לקחת צעד אחורה על הפרקט כדי לנסות לשכנע את ג'ורג' ומלו להישאר.
אבל לדעתי יהיה לו מאד קשה לשנות את חברבורותיו…

מברבור שחור
מברבור שחור
24 בספטמבר 2017 12:45

הפסקתי לקרוא בפסקה הראשנה כאשר הנחת הבסיס היא שכיוון שכרנלו אנתוני השתתף בשלוש אולימפיאדות אז הוא יודע לחלוק כדור….נו באמת

מלובני
מלובני
24 בספטמבר 2017 13:23

גם במקרה הכי אופטימי שמלו מתחבר מושלם וכולם משחקים ב110% מהיכולת שלהם, עדיין הם לא עוברים את הבחורים מהמפרץ.

היתרונות של גולדן גדולים בכל עמדה, וכמות הכישרון שם גבוהה בהרבה ,תוסיף לזה את האליפות הקלילה ושנה שלמה נוספת של להתחבר(אפילו שדוראנט מנסה יום אחרי יום להוכיח שאין לו שכל ) , פשוט אין דרך להיות אופטימי

דרור
דרור
24 בספטמבר 2017 13:40

הדיבורים על אליפות זה הזייה אבל זה מה יש לעשות בעונת המלפפונים….אני מעדיף להזות על אליפות של ס"א אם כבר תסריטים בדיוניים. לא רואה איך נמרים כמו ווסטברוק וגורג יחיו בשלום עם האפאטיות המעצבנת של מלו. וכנראה שהוא כבר לא ימסור בקריירה שלו. מלו זה לא שחקן לאליפות, אולי לאליפות בדוקים. ובמבחן העין לפחות הוא שומר גרוע, בטח בגילו המופלג. כן, ינצחו משחקים בעונה הרגילה בעזרת התקפה טובה וסקוררים ואז יבוא הפלייאוף ונראה קבוצה מבולגנת ולא ברורה והירו בול של ג'ורג' וראס והדחה בסיבוב שני ושלום על אוקלהומה. האם יש להם כסף/חוזים סחירים כדי להתחזק עוד השנה?

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 13:44

ראסל יראה השנה דברים חדשים-ישנים : עם דוראנט, בלי כוכב שלישי, הם כמעט הדיחו את 73:9 והציגו כדורסל יעיל וקטלני. אנשים מזלזלים בו אבל הוא נעול על המטרה. בשנה שעברה זה היה שיא הטריפלים וה-MVP, השנה זו תהיה הטבעת.
מלו ייתן עונה גדולה, כמו כל השחקנים ששחקו לצד ראסל ווסטברוק. ג'ורג' ימשיך את המומנטום מהשנה שעברה, והפעם יש צוות מסייע גם על הספסל (פטרסון, אברינס וגראנט שהתבגרו).

מבין פחות מאפסי
מבין פחות מאפסי
24 בספטמבר 2017 14:04
Reply to  דה שוט

שחקן העבר שלומות
יש לך הסבר למה פרסטי סרב באופן עקבי להביא כוכב שלישי בזמן שההוא היה בקבוצה ?
ולמה הוא עושה זאת עכשיו ?

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 14:43

שלום גם לך,
אני חושב שפרסטי חשב שמה שיש לו ביד זה מספיק – אם כולם בריאים. בפועל התברר שהוא לא היה רחוק מהמציאות : ב-2012 הגיעו לגמר וב-2016 קרסו במשחק 6, בשאר העונות היו פציעות של כוכבים.
מעבר לכך, איבקה היה על תקן הכוכב השלישי אבל הנסיגה בכושרו (בעיקר בהתקפה) במקביל לנסיקה המטורפת ביכולתם של ראס וקיידי – הוציאו אותו מרשימת "כוכבי העל" של אוק' סיטי.
באשר לשאלתך האחרונה : ג'ורג' ומלו ביחד הם שחקנים נהדרים שיהיה כיף לראות, ועשויים גם לספק כוח אש קטלני, בשוטף ובקלאץ'; עדיין – דוראנט אחד עדיף על שניהם גם יחד.
אם תרצה, הסיבה העיקרית שקשה באמת לראות מישהו עובר את ג"ס, היא קווין דוראנט. הוא כל כך טוב, עד שמרוב שהוא טוב, הכל בא לו בקלילות, ואז אנשים חושבים שהוא לא כזה טוב.
🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
24 בספטמבר 2017 14:46
Reply to  דה שוט

שינוי במדיניות של בעלי הקבוצה.
אז הוא לא הסכים לחרוג מתקרת השכר.
היום הוא מבין שאם הקבוצה לא מבצעת מהלכים –
הוא נשאר עם שבר כלי ביד.

ימבין אפסי
ימבין אפסי
24 בספטמבר 2017 14:58

גיא היקר
הרי בנט לא הכפיל את הונו פי 10 מאז 2015 .
מה השתנה בין 2015 ל-2017 ?
שחקן העבר
ב-2012 היה גימי הארדן .
סרג מעולם לא נחשב באמת כשווה ערך להארדן .

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 15:40

אני לא בטוח שמדובר בכסף או בשינוי כזה גדול. מאז 2012, למעט בשנה שעברה, אוק סיטי תמיד נבנתה לאליפות. תקן אותי אם אני טועה. זה האופי של הזיכיון, אולי ירושה מסיאטל.

ימבין אפסי
ימבין אפסי
24 בספטמבר 2017 15:50

שחקן העבר
ברור שפול גורג לא היה אופציה , אבל מלו היה סחיר מרגע שגקסון הגיע לניקס .
להזכירך את העסקאות שבוצעו ?
קאנטר , אוגוסטין , פוי , אולדיפו , סאבוניס , ואם שכחתי מישהו ….
כל אלו הובאו בזמן שההוא היה בתקופה מתחילת 2015 עד תחילת יולי 2016 . למעשה , אולדיפו וסאבוניס הובאו יום או יומיים לפני "ההחלטה" .
אתה לא רואה פה תבנית ?

גיא הרשע
גיא הרשע
24 בספטמבר 2017 16:26

עד סוף עונת 2014,
הת'אנדר שילמו בסך הכל (במצטבר) 0 דולר במס.

השנה הם צפויים לשלם קצת פחות מ-30 מיליון.
ב-2016 הם שילמו 16 מיליון,
ב-2015 הם שילמו 3 מיליון.

לדעתי, השינוי הוא בהבנה שנטישת כוכבים תגרום לירידת הכנסות, ולצניחה בשווי הקבוצה.
אם בסוף 2012 הם עשו הכל בשביל לא לחרוג,
היום הם מבינים שאין ברירה –
קונטנדרים אפשר להיות רק אם משלמים מס.

Ljos
Ljos
24 בספטמבר 2017 16:29

אפשר להיות קונטנדרים גם בלי לשלם מס. דרך פשוטה מאוד. ממליץ מאוד לבעלים של אוקלהומה – לעבור לסיאטל.
(שקט, מה אכפת לך? תזרום. עוד נצליח לשכנע אותו)

ימבין אפסי
ימבין אפסי
24 בספטמבר 2017 14:51
Reply to  דה שוט

נראה לי שהדו שיח בינינו הוא "בתוך המשפחה" למרות שהמשפחה הזו כל כך מפולגת עכשיו .
האם יש דרך שננהל את הדו שיח הזה דרך דואל ?
לא נראה לי שזה ממש רלבנטי לשאר המגיבים , מה עוד שאני חוטף מדי פעם נאצות על עמדה לא פופולרית .
רועי ויינברג הנכבד , יש דרך לארגן דבר כזה ?

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 15:38

הכל בסדר טודו בום. מי שמנאץ אותך – מנואץ בעצמו 😃

ימבין אפסי
ימבין אפסי
24 בספטמבר 2017 18:01
Reply to  דה שוט

גיר ( גיא הרשע ) היקר .
מילה אחרונה שלי בהחלט בענין :
השאלה הנשאלת היא לגבי עיתוי התובנה הזו שאתה מזכיר .
אתה חושב שהעיתוי הזה מקרי ופשוט התפתח כתולדה של התקדמות ההיסטוריה ? או שמדובר במשהו יותר מהותי ?
זה מה שבעצם שאלתי את שחקן העבר .

IHater
IHater
24 בספטמבר 2017 21:42
Reply to  דה שוט

+ 100, ובכל מקרה יהיה כיף לאהוד את אוקלהומה השנה.

tripledouble
tripledouble
24 בספטמבר 2017 19:03
Reply to  דה שוט

הם איבדו מאותה קבוצה חוץ מדוראנט שחקנים מאוד חשובים כמו איבאקה ו-וויטרס שהתאימו מאוד למאץ' אפ נגד הווריורס, לא רואה איך הגרסה הנוכחית שלהם היא שיפור לזאת של 2016 ומאז הווריורס התחזקו עוד יותר.

דה שוט
דה שוט
24 בספטמבר 2017 19:15
Reply to  tripledouble

צודק עקרונית, קשה להתווכח עם זה. עם איבקה ו-ווייטרס הלכה הרבה קשיחות. נקווה שג׳ורג׳ ומלו יפצו בכישרון.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
24 בספטמבר 2017 14:48

בעיני RW הוא השחקן הטוב בליגה ולכן מטרת העל שלי היא לראות טבעת על אצבעו כבר ביוני השתא.
הבאת פול ג'ורג' שימחה אותי מאוד כי היה ברור שהקבוצה סובלת מחורים בכוח אש, הגנה ובכלל – עוד פרנצ'ייז פלייר על המגרש.
להביא עוד פרוספקט גדול נראה לי כבר מוגזם. אינני מאמין בגלאקטיקוס ויותר מזה – אני סבור שריכוז טיפה יותר מדי גבוה של סטארים באותה קבוצה זה כבר OD והרגליים שלהם יסתבכו אחד בשני, או האגואים, או שניהם.
כימיה בין סטארים זה דבר שמאוד קשה לייצר. לכן GS כזו משובחת, כי שלושת הסטארים שלה צמחו מלמטה, מבפנים. הכימיה שנוצרה ביניהם היא טבעית ולכן הצליחו. להביא מגה-סטאר כמו דוראנט לקבוצה כזו זה לדלל אותו לתוך נוסחה קיימת.
אני מאוד חושש מזה שהעסק ב-OKC לא ייתחבר. מצד שני – זה הצליח למיאמי והביא לה שתי טבעות.
מכל זה עולות שתי מסקנות: א. לוודא שהליגפאס מתחדש בזמן. ב. לשדרג ה-TV ל-65"

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 בספטמבר 2017 14:51

אין לאוקלהומה מה להפסיד, זה כאן ועכשיו, הכל או לא כלום.

ספלאש
ספלאש
24 בספטמבר 2017 15:21

בלי לבדוק יותר מדי, נראה לא שאפשר להגיד שסופר קבוצות עם אוסף כוכבים בדרך כלל מצליחות בליגה, אם לא השנה הראשונה אז בשנייה כבר כן. מעניין יהיה בטוח, וואו

דדי
דדי
24 בספטמבר 2017 15:51

מה שעוד מעניין זה אם הסגל באוקלהומה הופך אותם לאופציה לווייד…

עידו גילרי
עידו גילרי
24 בספטמבר 2017 15:53
Reply to  דדי

נראה לי שברגע שהוא משיג את הבאיי אאוט הוא ילך לחבר שלו בקליבלנד.

יונתן .S.
יונתן .S.
24 בספטמבר 2017 18:33

יש דווקא שמועות ביום האחרון על חישוב ל-OKC.

יהיה מעניין לעקוב אחר הסוגייה הזאת, אבל דעתי האישית היא שבקאבס הוא ישתלב טוב יותר.

צביקה
צביקה
24 בספטמבר 2017 22:04
Reply to  יונתן .S.

אני מת על וייד, אבל לא בטוח שיש לו מקום משמעותי כרגע בOKC. אבל אם הוא בא במיינדסט של לתת כמה דקות יעילות בריצת פלייאוף לאליפות, הוא ו-3 הטבעות שלו, בהחלט שווה המון לקבוצה הזאת.

יונתן .S.
יונתן .S.
24 בספטמבר 2017 23:33
Reply to  צביקה

בגלל זהנאני אומר שאני רואה אותו יותר משתלב בקאבס. למרות שכל עוד רוז לצידו, זה לא קו אחורי אידיאלי בכלל…

אסף
אסף
24 בספטמבר 2017 16:52

אין ספק שפרסטי יצא המנצח הגדול של הקיץ עם המהלכים הניהוליים שלו, מה שבטוח ווסטבורק לא יוכל להתלונן שלא עובדים בהנהלה עבורו ומתגמלים את ההחלטה שלו להאריך את החוזה בקבוצה אחרי עזיבת דוראנט. נכתב אתמול בתגובות על הטרייד המחיר שפרסטי שילם עבור ג'ורג' (גם על אף ההימור כי מדובר בהשכרה לעונה) ועל כרמלו הוא בגדר מצחיק אם לא פחות מזה. מנגד אני חושב שיש הבדל גדול בין קמפיין קצר וממוקד של נבחרת לבין עונה שלמה בה כרמלו יידרש להיות כינור 2-3 ,
את זה עוד לא ראיתי את כרמלו והאגו שלו מצליחים לעשות (ייתכן ומדובר בשתי יישויות נפרדות בכלל?) … בכל אופן אין ספק שזה מייצר ענין במערב על אף שלטעמי כל עוד הלוחמים בריאים הם עדיין הפייבוריטים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24 בספטמבר 2017 17:05

שאלו את ווסטברוק, למה אתה כל הזמן נכנס בקיר?
ענה – זה ממכות שנותנים לי בראש.
לא יהפוך כושי עורו, וראסל את בגדי חברבורותיו.
הוא לא ישתנה לא כי הוא לא יכול, אלא כי הוא לא רוצה.
עדיין, יש שם מספיק כישרון לריצה רצינית בכל מקרה.
יהיה מסקרן

יונתן .S.
יונתן .S.
24 בספטמבר 2017 18:38

תודה על השיתוף בדעתך מנחם.

אני מזכיר רק שמלבד השלישייה KG-ALLEN-PP, לא הייתה שלישייה שהתחברה ישר בעונה הראשונה ואף רצה כפייבוריטית לאליפות.

בעידן הנוכחי של הסופר קבוצות בליגה, יהיה מעניין אף יותר לעקוב אחר המקרה, כי יש כרגע לא פחות מ-4 קבוצות שיצטרכו לגבש מחדש את הגרעין סטארים החדש שלהן, כשהבעייתית ביותר כרגע היא הסלטיקס (שלמזלם הם במזרח), אחר כך OKC, ואז יוסטון והקאבס (בגלל IT).

הציפייה לפתיחת העונה היא בשמיים.
וכמובן אסור לשכוח – מדהים איך שהדברים עובדים כרגע לליגה…הטרייד של קיירי קרה בקיץ בו העונה נפתחת עם מפגש שלו בקליבלנד בתור פתיח לעונה.
ועכשיו אחרי הטרייד על מלו? הוא נפגש עם הניקס כבר ביום המשחקים השלישי של העונה (19/10).

Smiley
Smiley
24 בספטמבר 2017 22:12
Reply to  יונתן .S.

מיאמי היו פייבוריטים בהפסד בגמר לדאלאס

יונתן .S.
יונתן .S.
25 בספטמבר 2017 15:04
Reply to  Smiley

בדיוק – הם הפסידו.

The king russel
The king russel
24 בספטמבר 2017 18:42

מנחם תודה.
איך אני מאושר. יאללה לגמר המערב. וכמו שקאנטר ביקש תנו לנו את הניצחון על הווריוס.
וכן אני שיכור, מאושר.

אפלטון
אפלטון
24 בספטמבר 2017 18:45

אוקלהומה בהחלט יכולים לדגדג את גולדן סטייט עכשיו, ולראות אותם מדיחים את דוראנט בפלייאוף יהיה סגירת מעגל נהדרת.
יוסטון צריכים לחשוב מה עושים עכשיו. כמו שאמרו, זה לא רק שפיספסו את מלו, לא כזה נורא, אלא שהגיע ליריבה מרכזית במערב.
נהיה מעניין די מהר. אולי נחפזנו לצעוק סומסום צדק.

יונתן .S.
יונתן .S.
24 בספטמבר 2017 19:01
Reply to  אפלטון

הסיכון בגרעין שנבנה ביוסטוןפחות נפיץ לטעמי. וכשהארדן כבר חתום על הארכת חוזה, אתם עדיין במצב טוב יותר לטווח הארוך.

לטעמי הבעייה ביוסטון היא מה שכולנו כבר מודעים אליו וזהו החוזה של אנדרסון. אם אני זוכר נכון, הוא נחתם בקיץ שבו גם הורפורד חתם בבוסטון ולעומת יוסטון, אצלם לפחות הוא מאוד יעיל וורסטילי, למרות חוסר היכולת לסחור בו עם החוזה שלו כעת.

לדעתי אנשים שכחו שיש עדיין עוד כוכב שרמז שאולי ירצה לעזוב והוא אולי יהיה זמין מאוחר יותר בדד-ליין וזה מארק גאסול. מסירת גורדון ואריזה בתמורה לשירותיו תספיק מבחינה כלכלית (כאשר בטח יבקשו עבורו גם את קאפלה ואז זה כבר יותר מסתבך…), אך אולי באמת יהיה טוב לראות איך הספסל החדש נראה לפני שהולכים על טרייד כזה. ובכלל, אם הרוקטס ירוצו טוב, אני לא יודע כמה טרייד כזה ייצא לפועל.

והנקודה הכי חשובה בעיניי כאן היא הצמד קאפלה/גאסול – קאפלה בשנת חוזה ואני מניח שגם נראה ממנו שיפור גדול מטעם סיבות רבות.
נשאלת השאלה עד כמה הוא מביא לאיזון בחמישייה והאם בכלל חיבור של גאסול לחמישייה כזאת, עם אנדרסון לידו, תועיל דווקא יותר? הוא בהחלט יביא עבורם יתרון מול הקונטנדריות האחרות בנוכחות שלו בצבע, אך מה אם הצד ההגנתי? וכמובן סיפור הגיל של גאסול (בן 33) הוא גם סימן שאלה והאם יהיה מוצדק להמר עליו עכשיו? ומצד שני, קאפלה בשנת חוזה ושנה הבאה החוזה שלו נראה אחרת לגמרי…

לסיכומו של עניין, זה כרגע נראה לי כמו המהלך הכי חכם.
אם אתה רוצה ללכת על WILD CARD, אז תחליף את גאסול בבוגי. זה יכול להיות מאוד מעניין, אבל האישיות שלו לטעמי פחות תשתלב טוב ביוסטון.

אפלטון
אפלטון
24 בספטמבר 2017 23:45
Reply to  יונתן .S.

יונתן הייתי מת לגאסול ביוסטון. זה יהיה אדיר, גם במחיר של קפלה, וקפלה יהיה הצ'יפ המרכזי בכל טרייד של יוסטון כרגע. אבל לוותר על גורדון, אריזה וקפלה? זה משמיד את כל העומק של הקבוצה.
יוסטון לדעתי נשארת כמו שהיא. פשוט לא רואה לה אופציות אחרות כרגע. וזה לא כזה נורא, ריאן אנדרסון מעולה לקבוצה, וקפלה תפור לתפקיד. קבוצה מקום שלישי במערב ובלי סיכוי לעבור את גולדן סטייט, אבל גם עם מלו לא היה סיכוי.

דדי
דדי
24 בספטמבר 2017 19:02
Reply to  אפלטון

יוסטון צריכים פחות לדאוג לגבי מלו/אנדרסון ויותר לדאוג מזה שיש להם 3 גארדים לגיטימיים בכל הסגל.

אפלטון
אפלטון
24 בספטמבר 2017 23:38
Reply to  דדי

הלו הלו בובי בראון אין דה האוס!

דדי
דדי
24 בספטמבר 2017 23:50
Reply to  אפלטון

that's his prerogative

שעיה
שעיה
24 בספטמבר 2017 19:46

אוקלהומה ירוצו חזק מאוד השנה. גמר מערב לפחות.

הורנט
הורנט
24 בספטמבר 2017 20:37

מנחם, הבעיה בכל ההשערה שלך זה שהיא מבוססת על כך שראסל יהפוך להיות רכז מצוין.
זה משהו שהוא לא הצליח לעשות עד היום, וזה לצד ידית כמו דוראנט.
קבלת ההחלטות שלו תמיד הייתה החלק החלש שלו.
על היכולת שלו להתבגר ולשלוט בעצמו כל הפרויקט הזה יקום או יפול.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24 בספטמבר 2017 21:04
Reply to  הורנט

והוא לא הראה לנו דבר חוץ מהקצנת ההתנהגות שלו לאורך השנים

tripledouble
tripledouble
24 בספטמבר 2017 21:55
Reply to  הורנט

תראה תסובב את זה איך שאתה רוצה אבל כשהוא ודוראנט היו בריאים הם הגיעו מינימום לגמר המערב, ואם לא ההיחנקות הקטסטרופלית שלהם במשחק 6 ב2016 גם היו מגיעים לגמר הליגה. שנה שעברה הוא באמת איבד את הרסן אבל כששיחק לצד כוכבים הוא ידע לשלוט על עצמו.

הורנט
הורנט
25 בספטמבר 2017 9:30
Reply to  tripledouble

ידע לשלוט על עצמו זאת הגדרה מעניינת…
אם הוא היה יודע לשלוט על עצמו, כבר הייתה לו טבעת על האצבע.
כל כך הרבה שנים לצד דוראנט ורק גמר אחד יחד. לא רכז ולא נעליים.

tripledouble
tripledouble
25 בספטמבר 2017 14:46
Reply to  הורנט

רק גמר אחד, יש המון כוכבים שלא הגיעו גם לזה. בכל מקרה, החל מהשנה שהם הגיעו לגמר, שנתיים מתוך ה4 הם היו פצועים, פעם אחת הודחו מול קבוצה נפלאה ב6 משחקים וב2016 פשוט נחנקו, אין פה קשר לשליטה עצמית

הייט אשברי
הייט אשברי
25 בספטמבר 2017 6:45

כמובן שלא תהיה כל אליפות לאוקלהומה. תרגיל מחשבתי קטן :
עימות בין OKC לג"ס בחצי גמר המערב באביב 2018 .
ג"ס שמים את דוראנט לשמור על PG . בזה העימות הוכרע, כי ראס ומלו יצטרכו לנצח את הלוחמים בעצמם , עם ה-ISO והראש בקיר. בהצלחה .

גיא הרשע
גיא הרשע
25 בספטמבר 2017 7:29

דוראנט אחלה והכל,
אבל –
בסדרת הגמר האחרונה, השחקן עליו דוראנט שמר, סיים את הסדרה עם טריפל דאבל של 30 נק' באחוזים נהדרים.

הייט אשברי
הייט אשברי
25 בספטמבר 2017 14:14

אתה שוכח את הצד השני של המגרש . דוראנט כמעט ניטרל את המספרים של לברון במספרים שהוא נתן בעצמו . ועדיין נשארו כל האחרים .

גיא הרשע
גיא הרשע
25 בספטמבר 2017 14:25

אם לרגע נרמז מדברי שאני מזלזל ביכולותיו של דוראנט –
אז לא זאת הכוונה שלי.
גם בזמן אמת כתבתי שהוא פיינלס MVP יותר ממוצדק,
ושהתצוגה שלו הייתה ללא ספק היסטורית.

אני רק חושב שהמשפט –
"שמים את דוראנט לשמור על PG . בזה העימות הוכרע" ,
לא נכון.

הייט אשברי
הייט אשברי
25 בספטמבר 2017 21:44

אני אחדד את מה שהתכוונתי אליו . דוראנט הוא השחקן המתאים לשמור על PG . נניח שהם מנטרלים זה את זה . תשווה את השאר של OKC עם השאר של GS .
I REST MY CASE

לחם מטוגן
לחם מטוגן
25 בספטמבר 2017 7:15

לא מאמין שokc יהפכו לסיפור הצלחה אלא אם יוסיפו חוק חדש בnba שמותר לשחק עם 3 כדורים בו זמנית🏀